S MTBIKER sme odštartovali veľký prieskum e-commerce financií pre Upterdam 2025. O čom to celé je?

S MTBIKER sme odštartovali veľký prieskum e-commerce financií pre Upterdam 2025. O čom to celé je?
Ako financovali svoj rast? Aké sú ich aktuálne biznisové a finančné výzvy a ako ku nim lídri pristupujú? Čo sú tie kľúčove ukazovatele, ktorými moderujú svoj smer?
Som rád, že som našu nastávajúcu šnúru kvalitatívnych rozhovorov mohol začať práve s Tomas Cervenka. Opakovane Tomáša vnímam ako veľmi analyticky uvažujúceho človeka a po našom rozhovore som sa v tom skalne utvrdil. Tomáš ďakujem Ti touto cestou ešte raz za podporu a otvorenosť. Nastavil si latku prieskumu 🙂.
Možno len jednu vec prezradím, ktorá ma pri rozhovore zaujala a ako inšpirácia poslúži súčasným e-shopom. (Výsledky až pri Kvalitatívnom prieskume a na UPTERDAME 2025)
💡Je to naozaj tak, že firma musí myslieť na svoju infraštruktúru a hlavne mať optimalizované procesy včas. Od istej veľkosti firmy sa o ne musíte opierať a byť v nich efektívni.
Ak sa Vám to nepodarí mať optimalizované, skôr či neskôr príde situácia, že Vaše delivery začne zlyhávať a vy to budete nahánať len ďalšími výdavkami do personálu, ad-hoc technológie, zázemia a pod.
Jednoducho to budete chcieť uhasiť novými výdavkami a to vie byť pokojne moment, kedy Vám prestane vychádať ekonomika firmy a dobrý projekt zrazu otočí smer.
V 7/25 budeme s Jakub Jarabica a Blueweb spúštať aj kvantitatívnu časť prieskumu do ktorého sa bude môcť zapojiť každý e-shop, v ktorom vyskladáme najväčšie biznisovo - finančné výzvy e-shopov. Nebude to však len o prieskume. Pokúsime sa priniesť aj riešenia či odporúčania priamo na panelovej diskusii.
Veríme, že takouto spoluprácou prispejeme slovenským e-shopom k inšpirácii ako čeliť výzvam, udržať si rast a mať firmu pod kontrolou.
Ďakujem všetkým za spoluprácu 🙂.
Martin Lazarčík
Corlonez.sk