ZAJO, dáta a rozhodovanie v e-commerce: Čo by dnes CEO Juraj Králik urobil inak?
Pokračovanie e-commerce prieskumu financií pre Upterdam s +10mil€ Zajo a jeho CEO Juraj Králik. Čo by dnes robil inak?
Juraj Králik je vo fashion tri dekády a prešiel si snáď všetkým. Expanziou, krízou aj stabilizáciou.
Kde vidia v Zajo limity ďalšieho rastu a na čo by si e-shopy mali dávať pozor ? Za viac ako 2h talk (cezhranične online) sme toho stíhli prediskutovať o ich biznise naozaj veľa. Každý sa pozerá na biznis trochu inak a je skvelé vidieť tie odlišné prístupy riadenia a vyhodnocovania.
Asi z toho spravím malú tradičnú ochutnávku a prezradím, čo by Juraj dnes robil inak.
💡 Ak by si mal vybrať jednu vec, ktorú mal v minulosti mať, tak to bolo viacej dát o firme. Keď firma rastie, musíte neustále príjmať nové rozhodnutia. Keď nemáte k rozhodovaniu dáta, musíte to skúsiť odhadnúť pocitom. A to sa raz podarí a raz sa to podariť nemusí. Paradoxne, to očakáva aj ako najväčšiu výzvu nastávajúceho obdobia pre e-commerce.
Účasť v kvalitativnej časti prieskumu nám potvrdilo už mnoho veľkých e-shopov a bude sa na čo tešiť 💪 . Toľko informácii o financiách slovenského e-commerce na jednom mieste 🎯.
O čom je tento projekt?
S Blueweb organizujeme pre Upterdam 2025 veľký e-commerce prieskum financií, ktorý pozostáva z 2 častí:
🔝 Kvalitatívny prieskum
🔛 Kvantitatívneho prieskumu
V 7/25 budeme spúšťať kvantitatívnu časť prieskumu do ktorej sa bude môcť zapojiť každý e-shop a zdielať svoje aktuálne finančné a biznisové výzvy.
K výsledkom budete v rámci panelovej diskusie môcť dopytovať rôznych top CFOs na riešenia týchto najčastejších výziev.
Čo vy na to, bude to zaujímavé?
Ďakujem Juraj Králik za prínos do nášho prieskumu 🙂.
Martin Lazarčík
Corlonez.sk